Öğretmen Adaylarının Yürütücü İşlev Becerilerinin Ayrık Duygular ile Etkileşiminin Bilgisayar Simülasyonu Ortamında İncelenmesi (TÜBİTAK - 1001)
Projenin Amacı: Bu çalışmada bilişsel süreçleri anlama ile denetlemeyi kapsayan ve öğretmenler için en temel yeterliklerden biri olduğu vurgulanan yürütücü işlev becerileri ile öğretmen duygularının ve duygu geçişlerinin etkileşiminin bilişsel işlevlerden "güncelleme, değişim ve engelleme" bileşenleri kapsamında bilgisayar simülasyonu ortamında hazırlanan bir öğretim görevinde incelenmesi amaçlanmaktadır.Bu kapsamda temelde iki ana araştırma problemine odaklanılacaktır.
Bilgisayar Destekli Duygusal Öneri Sisteminin Öğretmen Adaylarının Bilişsel-Duygusal Gelişimleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması
Projenin Amacı: Bu projenin iki temel amacı vardır;
Zeki ajanlar ve çeşitli duygusal uyaranlar, bilişsel süreçlerle modellenen sanal öğrencilerle öğretmen adaylarının uygulama yapacağı bir öğretmen eğitimi simülatörü geliştirmek,
Bu tür eğitim faaliyetlerinin, öğretmen adaylarının mesleki gelişimine nasıl en iyi katkıda bulunabileceğini araştırmak için; oluşturulan verileri toplamak, analiz etmek ve uygun nesnel geri bildirimlerde bulunmaktır.